A Palamós, dels escoltes als casals

Fa més de 20 anys, el meu fill va anar als escoltes i jo veia amb una mica d’enveja en Rubèn ben carregat de motxilla, sac de dormir i tota mena d'estris per anar d'acampada a la muntanya amb tots aquells nens i nenes il·lusionats per descobrir un munt de coses.

I ara, 20 anys més tard, estic involucrada en el tema que vaig deixar aparcat tant de temps i amb tanta pena per poder treballar i guanyar diners per tirar endavant al meu fill.

Allò que era un hobbie abans, ara és i s'ha convertit en mi en una realitat, una forma de vida, un treball com un altre, però amb l'al·licient afegit de gaudir de la feina.

Ara puc dir que torno a tenir 20 i pico d'anys i que començo a gaudir del que realment m'agradava, que era i és el món dels infants i joves en el lleure educatiu.

Ja tinc un munt de projectes i realitats a punt de sortir, ja tinc un treball dins el món de la Creu Roja que és la meva passió, i amb el món de l'esport.

Així, que us he de donar les gràcies Escola l’Empordà:

· gràcies Rubén, per les teves històries que m'han fet tornar anar enrere i m'han servit per anar endavant

· gràcies Jordi, per les teves lleis,decrets, normatives... que em fan recordar que hem de tenir els peus sempre a terra

· gràcies Eva, per la teva particular visió del món que amb el teu permís també la vull fer meva

· gràcies Quim, per ser un nen gran i un gran nen

· gràcies Salvi, per fer-me entendre quan important són les vides que tindré a les meves mans.

· gràcies Xavi, per fer-me veure més endins del cap dels futurs homes i dones que milloraran el món.

Gràcies Escola l’Empordà.

Teresa Lledó

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?