Què diuen els alumnes que han fet el curs on-line de vellador/a escolars aquest mes de febrer i març de 2018?

Els comentaris finals al fòrum del curs de vetllador/a escolar on-line de l'Escola l'Empordà que hem portat a terme durant el mes de febrer de 2018:

Em despedeixo i m'agradaria comentar que gràcies aquest curs he pogut aprendre quines són les tasques dels vetlladors i tota la feina que comporta. També de cara a un futur tot el que he après m'agradaria aprofundir-ho i portar-ho a la pràctica treballant.Espero que us vagi molt bé a tots i totes. Un plaer

Com a última interveció al fòrum m'agraderia agraïr-vos tots i cascun dels comentaris que heu aportat tots/es, podem comartir-los o no però tots ells vistos de diferents punst de vista.
Personalment estic contenta d'haver fet el curs online, fet que m'ha permés compaginar la meva vida laboral amb la familiar, tot i que reconec que en algun moment he anat una mica de cul.
A nivell educatiu m'ha enriquit de coneixements, m'ha fet reflexionar sobre temes o objectius que possiblement ens trobem diariment i que en moltes ocasions se'n passen per alt.
Com bé vaig comentar el primer dia fa molts d'anys que treballo amb nen/es amb NEE, m'agrada la meva feina, gaudeixo amb ella, intento mostrar i ensenyar lo millor de mi i parteixo sempre de la base del SENTIT COMÚ, és la millor referència.
M'esforço dia rere dia fent que ells/es s'esforcin amb mi i molts de dies o casi cada dia marxo a casa havent après una cosa nova.
Malauradament ens queda molt camí per recorre, la nostra societat encara ha d'apendre molt, nosaltres encara hem d'apendre molt però no defallim, ells/es no ho fan!
Podem ser els seus ulls o el seu bastó però hem d'ajudar-los a viure la seva pròpia viada, que la VIDA és per VIURE-LA!
Gràcies i fins la propera!


Com a últim comentari al fórum m'agradaria agrair-vos els vostres comentaris que m'han servit de molt,he après moltes coses en aquest curs,jo pensava que no podria fer-ho ja que tinc 3 nens i treballo tot el dia ,però no m'ha soposat un super esforç ja que ha sigut tan interessant que no m'ha soposat cap problema per poder fer les meves tasques diàries. Us desitjo a tothom que tot us vagi molt bé i que ens tornem a trobar en altre ocasió. En general dir que ha estat un curs molt interessant i molt macu. Gràcies per tot i fins la próxima.

En aquest últim comentari m'agradaria exposar la meva experiència personal respecte aquest curs. En primer lloc, és d'agrair l'oportunitat d'interactuar amb altres persones que l'estan realitzant i que poden aportar coneixement (de banda dels continguts preestablerts) a la teva pròpia experiència. En aquest sentit, considero el fòrum com una font més d'aprenentatge a destacar, ja que en altres cursos que he realitzar no he tingut l'oportunitat de fer-ho. A més, l'estructuració del curs m'ha semblat idònia, tot i en certs moments, com ens haurà passat a la majoria, m'ha semblat que no arribava a certes entregues.

Espero que tots hagueu disfrutat d'aquest curs i que us hagi fet crèixer (tan personal com professionalment).

Bona tarda, ha estat un curs molt interesant en temari,i amb exercisis molt diversos i practics. Era el primer curs en aquesta escola pero no sera el ultim, ha estat un plaer! Moltes gracies, i sort a tots!

El curs ha estat més complert del que m'esperava, m'ha agradat molt i m'ha sabut greu no anar a temps a vegades amb les activitats per manca de coordinació amb la feina paral.lela del grau.
Trobo que ha estat molt bé, i que l'escola et dona moltes facilitats per entendre-ho tot, posar-te en contacte amb ells i anar fent al teu ritme, penjant el calendari amb temps per poder organitzar-te ( el que m'ha mancat a mi, l'organització ).
Espero que tots i totes els que heu curssat el curs de Vetllador/a trobeu feina i gaudiu molt realitzant-la.
Moltes gràcies per tot

Bona nit a tothom ha estat un plaer poder coneixeus i comentar amb vosaltres.
El curs ha estat molt interessant però poder una mica just de temps però amb molt bon contingut.
He après molt us desitjo a tots que pugueu treballar com a vetllador/ra i aplicar tot el que hem après.
Espero poder tornar a fer algun altre curs en aquesta escola per Internet.
És una gran escola que possa a disposició de tothom el poder realitzar cursos i poder créixer tan com a persona com intelectualment.
Fins aviat.


Estic molt contenta d'haver participat en aquest curs. Considero que tots els temes que hem tractat i la informació que ens heu proporcionat ha estat molt interessant i molt completa. Els vídeos que hi havia per reforçar també ajudaven a aclarir les idees.
Per altra banda, trobo que les activitats que hem anat realitzant ens han ajudat a reflexionar sobre les funcions més importants d'un vetllador o vetlladora i a partir d'aquí, veure la importància dels diferents aspectes que hem de tenir en compte i sobre la importància dels vetlladors/es en la inclusió em les escoles i en la societat. Hem de tenir en compte a totes les persones sense que hi hagi discriminacions. Hem d'educar i treballar des del respecte.

Estic molt contenta d'haver realitzat aquest curs, ha sigut molt interessant sobretot els temes on he pogut amb ampliar els meus coneixements i tota la informació dels enllaços realment útils . El curs ha sigut curt pero intens sobretot les dues últimes setmanes.
Desitjo a tots molta sort en el futur i potser més endavant ens trobem en algun altre curs


Això ha arribat al seu final. La veritat, és que quan vaig decidir fer aquest curs, no pensava pas que fos tant complert.. M¡ha agradat molt.He après moltes coses que no només em serviran per treballar de vetlladora, sino que també em serviran per créixer personalment.
Ara només falta que tots/es, poguem aplicar lo après, això voldrà dir que tots/es treballem del que ens agrada.
SORT!!!!!!!!!!!

En primer lloc sort a totes i bona feina! M'ha agradat molt el curs, penso que té molt material complementari que ajuda a assolir els coneiexements.
El fet de treballar al teu ritme facilita molt les coses, entenc que si fem formació online es perque el nostre temps es limitat i m'ha agradat el poder anar fent.
Ara només cal que poguem posar en pràctica tot allò aprés.
Salut i endavant companyes!!


Bona nit companys/es, un plaer haver pogut compartir aquest espai amb tots vosaltres.
Estic molt contenta d'haver tingut la oportunitat de realitzar aquest curs, per mi ha estat molt interessant i he pogut ampliar molts coneixements que de ben segur d'aqui els podrem possar en practica.
Salut i bona sort a tothom.

Bona nit a tots, estic molt contenta de be fet aquest curs, ja que me semblat molt interessant i havia coses que no sabia del infants amb necessitats especials, gràcies a l'escola Empordà que dona aquesta oportunitat per seguir creixent com a professional i poder ajudar gent que u necessiti, espero que aquest no sigui el últim curs que fagi perquè a la hora de estudiar es molt pràctic, gràcies en Ruben i en Jordi, molta sort a tots els companys ens veiem a la pròxima, una abraçada.

Bona nit a tothom! Hem arribat al final del curs i estic molt contenta de haver pogut tornar a fer un altre curs amb l'Escola Empordà, ja que apart de aquest curs ne fet molt més amb vosaltres i ha sigut genial ja que he aprés moltissimes coses que ni tan sols sabia.
Desitjo molta sort a tots i a totes per el futur.
Una abraçada i un petó ben fort, i moltes gràcies Escola Empordà!!!!!!!

Hola compañeros y compañeras.
Primero de todo agradecer a la escuela d´Empordà por su ayuda, la verdad es que me ha costado un poco pero por tiempo entre trabajo niño casa etc pero ha merecido la pena , la verdad es que he aprendido mucho con este curso, y incluso seguramente me animare ha hacer otro, Bueno os deseo a todos mucha suerte.
Un saludo a Ruben i Jordi
un beso para todos.


Hem arrivat a la finalització del curs, per a mi han sigut tres setmanes intenses i atapaides de feina, en les que he après moltes cose interessants i les he pogut combinar molt be amb la feina.
Els temes han sigut molt interessant i complerts. Indicar que per no tenir cap experiencia en cursos on-line, no m'han sigut gens complicat de portar a terme. Aquesta experiencia m' anima a fer el curs dels primers auxilirs el prope mes de Juny amb l' escola L' Empordà, m' agadaria que us animessiu a acompanyar-me.
Desitjo a tothom molta sort per el futur, que podeu portar a la pràctica els coneixaments adquirits en el curs i sense cap por.
Una molt forta abraçada a tots i totes, i moltes gracies als professors Ruben i Jordi.
Salutacions

Hola companys,
haig de dir que al principi em vaig estressar un xic pq no s´havia com era el funcionament del curs, i gràcies en Ruben (molt amable)ho vaig saber fer. Gràcies Rubén.


Pel que fa al temari del curs, molt interessant,moltes facilitats per buscar informació ( links), molta matèria.Els vídeos super interessants.
Ara tranquil.lament llegir i mirar tota la informació que tenim ,ja que no es tenia prou temps.
Haig de dir que algun dia si he anat de volit fent els exercici per escrit , ja que em costa explicar-me una miqueta; em falta pràctica escrita.
He aprés molt i encara queda molt per apendre.
Gràcies a l´escola empordà hi molta sort a tots vosaltres.

Hola a tothom!
La veritat és que, m'ha agradat molt poder realitzar aquest curs, i més via online, ja que els que no tenim gaire temps igualment ens podem anar formant al nostre ritme.
Crec que tots els temes són molt interessant i útils pel nostre futur.
També haig de dir que la plataforma en què es realitza el curs, és molt còmode i entenedora.
Moltes gràcies els professos i a la gent que fa possible aquests cursos.
Espero fer-ne més d'ara endavant.
Una abraçada!


Hola, ha sigut un gust poder fer aquest curs amb vosaltres, he pogut aprendre molt de tots els mòduls i recursos que ficaven , és molt agradable trobar gent que estigui tan interessada en aquest àmbit, m'ha agradat tot, que segueixi així perquè els cursos aquests son molt importants, i que al principi sembla difícil si entres per primera vegada a un curs online ( o almenys m'ha pasat a mi ), estic molt contenta per tot el que he pogut aprendre.
Moltíssimes Gràcies a escola l'empordà

En primer lloc voldria dir que el curs m'ha semblat molt i molt interessant. La matèria és molt complerta i la informació complementària és diversa i útil. La veritat és que hi ha una quantitat d'informació al·lucinant, i tota molt útil. Feia anys que volia fer aquest curs i estic ben contenta d'haver-me decidit per fi. Crec que aquest curs no tan sols obre les portes curriculars sinó que crec que és una lectura obligada per a tots aquells ignorants de la realitat en la que vivim. M'ha encantat fer el curs i m'hagués agradat que fos una mica més llarg per a poder assimilar millor tots els coneixements exposats. La veritat és que tinc pensat fer una repassada de tot, un cop passat el curs perquè crec que és obligatòria una nova lectura un cop els coneixements bàsics s'han aposentat.

Moltes gràcies a les companyes i company de curs pels vostres comentaris i opinions, totes les experiències explicades i els consells són útils, i saber que tots tenim molt de respecte al treball amb NEE i “pors” a ser capaços de saber enfrontar-nos a la tasca de vetllar d'un alumne amb NEE és un consol, principalment perquè vol dir que som responsables de la nostra tasca i que volem fer-ho bé. Crec que tots hem treballat des del respecte i ens hem conscienciat un xic més del necessari que és obrir els ulls a la societat per tal d'aconseguir un món més just e igual.
Gràcies a l'Escola Empordà i en especial a en Rubèn Fornós i en Jordi Iglesias per oferir aquests cursos tan útils i enriquidors. Fins la propera!!

És l'hora de dir adéu. Ha estat un curs breu però amb el que he après moltes coses.
Els continguts han estat molt complerts i he agraït poder tenir accés als documents complementaris que et feien acabar d'entendre els mòduls.
El fet que puguem anar al nostre ritme sense data marcada per a cada exercici m'ha facilitat molt les coses ja que al treballar de temporada els dies es compliquen de tant en tant.
Només espero, ara que he acabat el curs, poder ampliar els meus coneixements i acabar treballant algun dia en alguna escola, casal o esplai.
Potser ens trobem en un altre dels cursos que imparteix l'Escola Empordà.


Hola a tots/es,
Primer i abans de res tinc que agraïr tant a l'escola Empordà com a la resta de companys/es que hem compartit la gran experiència de tot l'aprenentatge que m'emporto. Entre tots heu conseguit que sigui un curs molt amè i gens pesat que m'ha fet créixer molt com a monitora. He après coses que abans feia per intuició i que podia arribar a dubtar i ara tinc uns fonaments per aclarir segons quines situacions.
Ha sigut un curs molt productiu. Es el segon que faig amb l'escola Empordà i no será l'últim
Moltes gràcies a tots/es per aquest mes que hem passat a distància però junts/es
Una abraçada molt forta a tots/es i molta sort !!!

Ja s'acaba el curs i tinc la sensació que en molt poc temps he après molt, el contingut ha estat molt ben plantejat i organitzat i les avaluacions molt interessants. Crec que podré posar en pràctica tot el que he après en la feina de futura vetlladora però mentrestant ja puc aplicar moltes idees i conceptes en la meva actual feina i en el dia a dia. Per exemple, en el tracte amb persones amb NEE ara tinc més informació de les dificultats que pateixen, de les diferents discapacitats que poden patir, de com volen ser tractats i les eines que existeixen per ajudar-los.
Moltes gràcies.


Des del principi del curs m'he sentit una privilegiàda per haver tingut l'oportunitat de poder fer aquest curs de Vetllador/a.
Ha sigut un curs que m'ha emplenat més del què em pensàva i m'ha fet reflexionar molt amb molts aspectes com per expemple la diversitat de les persones.Personalmet crec que tothom tenim molt per apendre dels un dels altres i que TOTHOM tenim moltes coses postivies per oferir dia a dia als altres. Durant el curs he après moltíssimes coses que se'm passàven per alt, peró una cosa tinc clara, que si algún dia tinc l'honor de poder exercir com a vetlladora d'algun alumne amb NEE ho faré amb tot l'amor del meu cor i amb les meves millors actituds per aconseguir treure el millor d'aquell infant . En aquest món no hi ha res impossible. Gràcies de tot cor per l'oportinutat que m'heu donat d'apendre tantes coses enriquidores per a mi tan com a persona com de futura Vetlladora.

Ha estat molt interessant, tant de bo continuem aprenent, sigui quin sigui el mitjà. Així quan arribi l’hora de portar-ho a la pràctica que no es perdi la costum d’aprendre i siguem el més útils possibles.
Salutacions a totes en especial a les que ús dediqueu a cuidar dels demés.


En primer lloc donar les gràcies a tots vosaltres i a l'escola Empordà per aquest curs tan enriquidor. Gràcies a aquest curs on-line he après molt més tan a nivell professional com a personal. Al aver sigut constant i poder fer-ho al meu ritme, he pogut ficar en pràctica tot allò après en el meu dia a dia, veient canvis en els meus alumnes molt satisfactoris. Ara em veig cada vegada més segura de mi mateixa davant qualsevol imprevist o urgència.
Així doncs em veig més motivada en el meu camí sobre l'educació amb nens i nenas amb NEE. Ha fet que em reeplantegi coses per poder seguir endavant a nivell professional.
Moltes gràcies a tots i salut per a tothom! A seguir endavant i mai deixant d'apendre coses noves.

El primer de tot donar gràcies a tots, no només he après moltíssim del curs, sinó que he tret molta informació valuosa entre tots els comentaris, jo no sóc professional de la docència, per problemes de salut, vaig haver de deixar el meu lloc de treball i al col·legi de la meva filla em van donar l'oportunitat d'anar voluntàriament a donar-li un mano.y encara que des que vaig acabar els estudis, el meu somni era estar amb nens, mai havia pogut fer-ho realitat fins ara. Qui sap on acabarà aquesta aventura jeje el que si sé, és que ara més que mai vull seguir aprenent tot el relacionat als nens. Gràcies a tots i molta sort

Doncs arribem a la recta final del curs, i estic d'allò més satisfeta de la feina feta. Penso que ha set un curs amb ric pel que fa a continguts, aprenentatges i recursos. He après moltes coses noves i he après de tots vosaltres. Penso que tot el món de l'educació ha de tenir una part de vocació, ja que si no t'agrada la feina perjudiques també els del teu entorn. Aquest curs, m'ha servit per veure més clar que aquest món m'apassiona i que ajudar m'encanta. Em fa sentir bé i satisfeta de la feina que faig.
Fins aviat!!!!!!

Degut al final del curs voldria agrair l'oportunitat de poder-lo cursar on-line, ja que avui dia per algunes persones és complicat per tema feina, fills i estil de vida.
Personalment, m'ha aportat i après moltes coses, ja sigui personal com educatiu. Ha sigut una gran experiència i crec que no serà la ultima perquè al veure que podia anar realitzant les proves d'avaluació i duu el temari al dia això m'ha motivat per continuar creixent i seguir aprenent.
Tot el temari que ens han facilitat ha sigut molt enriquidor per tal de duu a terme a infants amb necessitats educatives especial i sobretot poder exercir aquesta funció de vetlladora i conèixer aquest món per continuar aprenent.
Companys, companyes i professorat ha sigut un plaer compartir opinions i dubtes amb tots vosaltres.
Molta sort a tots i a totes, una forta abraçada i gràcies.
Fins aviat


Companys/es, aquesta és la darrera interveció per que fa aquet curs però esopero que no sigui l'ultima en cursos online; m`ha agradat la experiencia, el format i el poder gestionar-ho segons la meva vida labporal i familiar.
Hem tractat temes que m'han sigut de molt bon aprofitar, he adquitirt coneixements que poder no els tenia asumits i m'han ensenyat com enfocar-me en diferents ecenaris que em puc probar, i aixir com saber quines tasques em pertoquen.
Diariament comparteixo molts molents i esrtones amb nenes amb NEE i son ells els que de alguna manera em donen lliçons de moral ami, i no nomes son ells els que adquireixen coneixements, si no que ells son els que m'ensenyan a mi.
Hem de aprendre uns dels altres i tots de tots; siguem com siguem, vinguem d'on vinguem i pensem com pensem.
Gracies i fins aviat









Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?