Comiat de la Maria Puig i Ferrer com a coordinadora territorial de Joventut a Girona

Benvolguts i benvolgudes,

Des d’avui mateix torno a formar part del cos docent, fent-se efectiu el meu cessament com a Coordinadora Territorial de Joventut a Girona. 

Ha estat una aventura trepidant, un veritable plaer i un honor assumir aquesta responsabilitat durant els darrers tres anys.

Els sentiments que m’afloren avui són diversos: de satisfacció per la feina feta, d’agraïment per la confiança que molts heu dipositat en el projecte, de confiança en el què les polítiques de joventut aporten a la nostra societat i d’ orgull d’haver participat a la tasca que el Departament d’Acció Social i Ciutadania i la Secretaria de Joventut han dut a terme durant aquest temps. També m’acompanyen dolços records de moments molt agradables, i és clar, algun “no tant bo” com en totes les històries. 

El meu compromís amb els projectes socials, les entitats, l’educació, la cultura, l’ocupació juvenil, l’emprenedoria... en general amb les polítiques de joventut, no acaba avui amb aquest comiat; continua des de la meva participació com a ciutadana amb ganes de prendre part en els compromisos col•lectius i els reptes socials que tenim al davant. Espero que amb molts de vosaltres ens podrem continuar trobant des de la nostra implicació en molts altres àmbits. 

Per aquells que tingueu ganes de conèixer les meves noves aventures, o vulgueu compartir preocupacions, idees, opinions i altres coses... podeu seguir el bloc personal que avui publico per primera vegada i on dedico unes ratlles a les persones que m’han acompanyat més intensament durant aquest tempswww.mariapuigferrer.blogspot.com i a través de les xarxes socials facebook i twitter.

Si ho creieu oportú em podreu localitzar mitjançant el correu electrònic d’ensenyament mpuig243@xtec.cat o al meu correu personalmariapuigferrer@gmail.com i al número de mòbil 686306460. 

Una salutació cordial,

Maria Puig i Ferrer
Mestra d’Educació Musical

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?