dimarts, 31 de maig de 2016

Principalment pensava que no em serviria aquest curs però gràcies això sé que em vull dedicar principalment a la meva vida a estar amb nens

Quins aspectes teòrics del curs de monitors/es t’han estat específicament útils per a la realització de les pràctiques

Tots els aspectes en general m'han sigut de gran ajuda ja que si no hagués fet el curs, les pràctiques no tindrien gaire sentit per mi i no hauria fet ni la mitat de les coses que vaig fer a les pràctiques. M'hauria quedat en blanc sense saber que fer, però sempre sabia que havia de fer gràcies a tot el que he aprés al curs de monitors, ja sigui el tracte amb els nens, amb els pares/mares i familiars o també el tracte amb els meus companys per fer un bon equip de treball.

Fes una valoració general de tot el curs de monitors/es

Principalment pensava que no em serviria aquest curs però gràcies això sé que em vull dedicar principalment a la meva vida a estar amb nens, ja sigui en el món del lleure o en un altre. Gràcies aquest curs m'he motivat per estudiar grau superior d'Educacio Infantil i més endevant segurament magisteri. Els companys d'aquest curs no haurien pogut ser millors. He fet bons amics i sempre els recordare. Les classes sempre eren divertides, no eren pesades, perquè els mestres ho feien tot de manera que ens agradés a tots. Mestres que ens han ajudat molt sempre que ho hem necesitat. Treballs que han sigut 100% útils perquè he après a programar, a jugar, a cantar i ballar, i sobretot a empatitzar amb el món del lleure.


JTP, Palafrugell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada