Amb l’experiència prèvia del curs de monitors, mai m’hauria imaginat que la direcció de monitors fos tan extensa

En referència al curs de director/a que he fet a l'Escola l'Empordà haig de dir que tots els aspectes relacionats amb la documentació necessària per fer les activitats m’han sigut molt útils. És cert que els coneixements teòrics m’han donat una base per després buscar aquella informació més útil per dur a terme l’activitat.

També he aprofitat tots els conceptes sobre gestió del temps, per organitzar les activitats de la manera més eficient tenint en compte tots els detalls

Amb l’experiència prèvia del curs de monitors, mai m’hauria imaginat que la direcció de monitors fos tan extensa. És ben cert que hem d’apostar pel reconeixement del nostre sector, perquè la majoria de la societat no és conscient de tota la feina que suposa planificar, organitzar, gestionar i avaluar una activitat de lleure educatiu.

Agraeixo haver descobert que tot el que s’ha fet al curs és aplicable a la vida real, i els coneixement adquirits m’han servit per treballar d’una manera eficaç i el més professional possible.

MC - Salt

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?