Estic molt content del que ens van explicar durant el curs.


Tot i la rutina de dues setmanes intenses, ha estat un curs interessant, útil i sobretot en el que he après coses necessàries per dur a terme a l'hora de ser un bon monitor de lleure, tot i que els dies després de fer el curs no em veia prou capacitat per aplicar aquests coneixements.

Però al cap d'un temps després del curs i un cop realitzades les pràctiques vaig preguntar a companys que l'havien fet a altres escoles i vaig trobar que havia aprés moltes coses que als altres cursos no els hi havien explicat, per tant ara al cap d'un temps estic molt content del que ens van explicar durant el curs.

A.V.E.
Sant Dalmai

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?