La figura de l’educador/a amb adolescents en risc d’exclusió social. Recursos educatius de territori i treball en xarxa : Una forma de generar dinàmiques d’inclusió

CURS: La figura de l’educador/a amb adolescents en risc d’exclusió social. Recursos educatius de territori i treball en xarxa : Una forma de generar dinàmiques d’inclusió

A càrrec de:
Eugenio Diaz Massó , psicòleg i psicoanalista. Responsable del programa CAPCTUA per adolescents en risc d’exclusió social de la Fundació Cassià Just . Coordinador de la Xarxa d’adolescents de Cornellà (XAC) del servei social de l’ajuntament de Cornellà. 
Begonya Gasch Yagüe, educadora social i psicopedagoga . Directora del Centre Educatiu de la Fundació EL LLINDAR

Objectius
1.- Reflexionar sobre els interrogants que generen els adolescents a la nostre època
2.- Pensar els comportaments dels adolescents des d’una mirada que no impliqui l’estigma i amplifiqui el risc d’exclusió
3.- Conèixer experiències de treball en xarxa i construcció de casos
4.- Compartir un discurs i generar arguments que col·laborin a sostenir la pròpia practica educativa

Continguts
1,. TRETS DE LA NOSTRA ÉPOCA ACTUAL
2.- EINES PEL TREBALL EN XARXA : CONSTRUCCIÓ DE CASOS , PRACTICA A VARIS,
3.- LA POSICIÓ DE L’EDUCADOR EN LA DINAMICA DE TREBALL EN XARXA
3.- EXPERIÈNCIES CONCRETES DE TREBALL EN XARXA I EDUCACIO COMPARTIDA EN EL TERRITORI.
4.- TALLER DE CONSTRUCIÓ DE CASOS
Durada: 25 hores (6 sessions de 4:15 hores)
Dates: 15, 17, 22, 24, 29 i 31 de març de 2011.
Horari: dimarts i dijous de 9:30h a 13:45h.
 
Lloc: 
Seu del CEESC
Aragó, 141-143, 4a planta.
08015 Barcelona
* Una de les sessions es durà a terme a El Llindar.

Preu:
Col·legiats/ades i/o amics/igues del CEESC 95 €
No col·legiats/ades 130 €
Persones en situació d'atur,
estudiants i/o pensionistes 110 €
Data límit d'inscripcions: 8 de març

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?