Fer aquest curs m’ha agradat molt


Fer aquest curs m’ha agradat molt, tant a nivell lectiu, de pràctiques com a monitora i com a experiència personal, ja que ha estat molt gratificant.

He tingut l’oportunitat d’aprendre moltes coses relacionades en com ensenyar als participants i sobretot, per a mi mateixa.

Personalment, crec que durant al llarg del curs hem estat ben informats de tots els passos que havíem de seguir i per qualsevol informació podíem mirar la pàgina web, la qual està molt ben feta i estructurada i, sobretot, amb la informació necessària per als alumnes.

En relació a les classes, trobo que han estat molt dinàmiques i hem pogut construir una gran relació entre alumnes i professors, ja que els futurs monitors/es que vam assistir a aquest curs vam formar un gran equip entre nosaltres, i com ja he dit, també amb els professors.

Ha estat divertit assistir a les classes teòriques, i hem tingut l’oportunitat de fer pràctiques, jocs, treballar en equip,...

Les instal·lacions on s’han realitzat les classes trobo que han sigut molt adequades –tant l’espai interior com l’exterior- per poder fer activitats de tota mena.

També trobo molt satisfactori, per acabar el curs, anar a passar una nit a una casa de colònies, i això encara va fer més real el curs i vàrem poder gaudir de l’experiència i poder posar en pràctica diferents coneixements adquirits durant l’etapa lectiva.
En relació a les pràctiques trobo que està molt bé poder escollir si es vol fer a un casal, a una casa de colònies,... i en relació al temps, trobo que és l’adequat per poder garantir al futur monitor/a suficient temps de pràctica per estar preparat per actuar de forma autònoma davant els nens i nenes.

M’ha encantat poder estar en contacte amb nens i nenes d’aquestes edats –de 5 a 12 anys- i fins i tot més petits, ja que m’aporten bons moments de felicitat, en veure com es diverteixen quan fem jocs, tallers, activitats, etc.

Així que aquests dies de pràctiques he pogut tenir l’oportunitat de gaudir de la companyia dels més petits i viure una experiència molt positiva, tant a nivell personal, com professional.

Al començament, em va costar imposar-me davant els nens i nenes del meu grup, ja que no m’atrevia a marcar-los o a passar davant la monitora, però en passar 2 o 3 dies ja vaig sentir-me segura i vaig veure que era imprescindible marcar-los o cridar-los l’atenció en alguns moments que s’esvalotaven massa, ja que podria provocar un descontrol del grup.

Gràcies a tot l’equip vaig sentir-me integrada de seguida, i això va fer que em sentís a gust i vaig poder actuar de forma natural i còmode en tot moment.

En conclusió, fer aquest curs ha sigut molt gratificant a nivell personal, i a part de realitzar l’etapa lectiva i la de pràctiques he pogut establir unes relacions d’amistat amb molts dels membres de l’equip de professors de l’Escola l’Empordà.

R.A.F.

Torroella de Montgrí

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?