El curs de monitors va ser per a mi una de les millors coses que he fet



El curs de monitors va ser per a mi una de les millors coses que he fet.

Tot i treballar sempre amb nens crec que el curs em va fer veure molts aspectes del lleure que realment no tenia en compte, com per exemple la visió tan diferent que pot tenir el nen dels seus monitors, la idealització que es creen i com varia segons l’etapa d’edat en la que es troben.

També vaig estar molt agust amb la resta de companys ja que tots eren molt macos i trempats.
Dels profes no puc dir res de dolent donat que crec que tenen una qualitat humana molt notable i ens van fer veure les coses d’una manera molt lliberal i molt clara. Valoro molt la visió tan provocadora de la professora Eva Fornós especialment, ja que en el seu discurs em vaig sentir molt identificada i molt engrescada a saber mes coses i a pensar més en aquests temes.

Realment tots formen un molt bon equip i no m’estranya gens que la seva escola sigui una de les millor que hi ha actualment encara que no tothom els ho reconegui.

R.T.M.

Puigcerdà

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?