Ha sigut, tot plegat (curs i pràctiques), una fantàstica experiència que mai oblidaré

Personalment sóc una noia que desitjava tenir els 18 anys per treure’m aquest títol. Estic molt contenta i satisfeta amb el curs en general i amb l’escola l’Empordà, que ha sigut la que m’ha donat l’empenta per seguir endavant amb el tema del lleure. Ens han fet treballar molt, però tot el que hem fet m’està servint immensament.
Cada treball, cada taller, cada hora de teòrica m’ha servit per conèixer molts aspectes ocults dins l’àmbit de l’educació en el lleure que trobo molt important que un monitor sàpiga.
El tema lleis m’ha servit per tenir en compte diferents accions, les hores de debat m’han fet canviar el meu punt de mira de molts temes, o simplement saber que n’hi ha d’altres que són realment acceptables, i cada paraula és una paraula que recordo i l’aplico.
Realment valoro el curs amb un excel·lent, i als professors, el mateix. Han estat molt pacients amb nosaltres, ens han entregat tots els seus coneixements i tot per poder ser millor com a persones i com a monitores.
L’última paraula que diré és que estic molt orgullosa d’haver format part d’aquesta escola, i que la recomanaria a qualsevol persona que volgués realitzar cursos d’educació en el lleure. Ha sigut, tot plegat (curs i pràctiques), una fantàstica experiència que mai oblidaré i que espero que tingui continuïtat en un futur no gaire llunyà.
A.A.A.
Alumna del curs de monitors de Tordera (2008)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?