GRÀCIES PER TOT EL QUE M'ENSENYEU !

Ja fa uns quant "anyets" que vaig fer el curs de director de lleure. Encara recordo les "bogeries" que ens va tocar fer la nit de la vetllada on jo feia de presentador.

A partir d'aquell curs en Ruben em va comentar si volia entrar a fer de "profe" dels cursos de monitors. Jo de profe? ufffff la veritat és que jo no creia que fos prou bo per ensenyar res a ningú.

Vaig començar ensenyant jocs per fer amb els nens , i la veritat és que cada vegada m'agradava més la relació amb els alumnes i cada vegada m'hi sentia més a gust.

Ara continuo amb les classes i ara no només ensenyo jocs sino que fins i tot parlo de les etapes evolutives dels nens, de la integració de l'adolescència o de les tècniques d'observació i continuo disfrutant moltíssim cada vegada que faig classe.

No sé si els alumnes també disfruten ( jo us entenc , de vegades hi ha coses que costen de passar), però us asseguro que intento transmetre la il·lussió per aquest món del lleure cada vegada que us explico alguna cosa.

I després d'aquests anys miro enrera i veig tot el que he aprés, de ben segur que ara les meves classes no tenen res a veure amb les classes que feia al principi i això és degut als coneixements i les experiencies que molts alumnes m'han trasmés. He aprés molt d'ells i segueixo aprenent en cada curs que faig. Espero de tot cor que també ells rebin per part meva alguna cosa positiva i que els serveixi per la seva etapa de monitors si és així em dono per satisfet.

Així que moltes gràcies pel que m'ensenyeu i moltes gràcies als membres de l'escola de l'Empordà per deixar-me participar d'aquest projecte tan enriquidor.

Xavi Giró

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?