Encara ara em collonen!

Ja fa quatre setmanes que estic donant classes a Puigcerdà d’un Curs de Directors de Lleure.
Les dues primeres setmanes hi vaig anar amb el cotxe d’en Jordi, el meu company, i vaig estar molt atent als indicadors ja que, per qüestions del calendari, em tocaria anar-hi sol un cop per setmana.
La primera vegada que vaig anar sol, vaig sortir amb molt de temps pel que pogués ser.
Quin viatge, Mare de Déu!
Em vaig aturar a l’àrea de serveis del Gurb a fer un cafè, passat Vic, i quan vaig tornar al cotxe no el vaig poder engegar. Sort dels Mossos i d’un cable de bateria que duien.
Però això no va ser res, quan havia de deixar l’eix per anar pel túnel del Cadí no vaig veure els senyals i quan m’en vaig adonar estava quasi a tocar a Cervera.
I no els vaig veure perquè em vaig adonar que no recordava res des de l’incident del Gurb, com si la meva vida s’hagués fos per quasi una hora.
A la primera oportunitat vaig girar i me’n vaig tornar cap a Manresa i a la seva alçada vaig girar cap a Andorra.
Bé, quan vaig ser a Solsona em vaig aturar a comprar un mapa (tot i que en duia un al cotxe i amb els nervis no el vaig saber trobar).
Allà vaig decidir anar a Berga pel dret i encaminar-me cap al túnel.
Vaig trucar dient que arribaria una hora tard, però només vaig arribar-hi uns quaranta minuts...
La segona vegada, divendres passat, vaig arribar a Puigcerdà una hora i mitja abans i vaig entrar a un bar on em vaig trobar amb alguns dels alumnes: encara ara em collonen!
Rubèn Fornós i Casares

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?