A vegades

Avui us parlaré de la meva intimitat més profunda, fent una mena de teràpia que tal vegada m’ajudarà més a mi explicant-ho que a vosaltres llegint-ho.
El meu problema, sempre ho ha estat i sovint l’he hagut d’afrontar encarant-m’hi, és una manca d’autoestima que ratlla el suïcidi social.
No dono absolutament cap valor a allò que faig ni a allò que sóc.
Això, quan tens responsabilitats socials i professionals, quan altres persones al teu costat et segueixen les passes sigui en l’àmbit professional o social, em fa sentir molt malament, perquè sóc conscient que no valorant-me a mi mateix, tampoc els valoro a ells.
I faig l’esforç, i tot depèn de si el dia és gris i fosc o de si fa sol i bonança, és a dir, tot depèn del meu estat d’ànim.
Reconec en mi aquest dèficit pel qual lluito constantment contra pensaments negatius que m’atormenten quan més bé podria estar als ulls dels altres.
I és que les persones a vegades donem valor a les coses fins que les tenim. I sovint perdem la il·lusió quan allò que volíem ho hem aconseguit.
És estrany, però és així... a vegades.
Rubèn Fornós i Casares

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?