Jo també copio els llibres

Internet em permet estar al dia d'un munt de coses que abans ni tant se val em plantejava d’estar-ho.
Diàriament obro les adreces d'un seguit de mitjans de comunicació i navego per unes quantes planes de referència, intentant assimilar-ho tot.
Aquest hàbit (o vici segons la meva dona) m'ha fet adonar d'un fet que m'havia passat desapercebut.
Hi presto més atenció del compte a totes les notícies relacionades amb la fisiologia i molt especialment en tot allò que fa referència al cervell i a l'adquisició del llenguatge.
Quan a primer de Ciències de l'Educació vaig estudiar fisiologia vaig haver de presentar un treball de lliure elecció i ho vaig fer sobre l'adquisició del llenguatge.
Tant és així, que un cop descoberta la meva feblesa o vocació frustrada, diguem-ho com vulguem, he tirat endavant una altra activitat dins del món cibernètic que mesos enrera no hagués ni arribat a sospitar que podia fer. Es tracta del següent: mitjançant un seguit de paraules clau, i a través dels buscadors, entro a planes web i copio articles que considero rellevants dins el tema, i els vaig classificant dins d'un document de word, amb un índex, articles que no tinc temps per llegir.
Senzillament m'estic fabricant un llibre a la carta, que a diferència d'Ana Rosa Quintana no és per publicar, sinó per llegir quan gaudeixi (segurament aquest Nadal) d'uns dies de vacances.
Rubèn Fornós i Casares

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Qui està obligat per llei a sol·licitar el Certificat negatiu del Registre de Delinqüents sexuals? Tot el cal saber sobre el Registre de Delinqüents Sexuals

El model integral del lleure educatiu

Quina titulació han de tenir els monitors i les monitores dels menjadors escolars?